hoşgeldiniz bloğuma

8 Nisan 2014 Salı

anne oyası

slm arkadaşlar nasılsınız bakalım bayağdır bi paylaşımda bulunamıyorum biraz rahatsızlıklarım oldu ve cok şükür atlattım bu oyamı 2 hafta oldu bitireli ama paylaşmaya fırsat bulamadım şimdi gelelim ismine aslında bu adı taşıyan bi oya deil ben buldum sebebi bunu anneciğime yapmış olmam bu renkleri cok sever hem renk tonları hemde oyanın duruşu ile anne oyası dedim inş kendide beğenirki beğeneceğine eminim dermişim ama gercekten eminim yaza düğün var kardeşimin inş başın örter o zaman ALLAH nasip kısmet ederse neyse uzatmayayım vede gelsin resimlerrrr:))))





8 yorum:

  1. Geçmiş olsun arkadaşım,ellerine sağlık annen sağlıklı günlerde kullansın,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. İğne oyası yapmadığım çalışmalardan biri, ama sabır işi olduğunu da biliyorum. Annem de (60 yaşında) bu kış merak etmiş 2 gün kursa gitmiş,o da öğrenmiş. Öğrenmenin yaşı yokmuş.
    Sizin oyanızda çok güzel olmuş, madem düğün var hazırlıklara devam..Sağlıklı günler dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. cok tşkler canım evet biraz meşakkatli bir iş iğne oyası benimde vazgecilmezim diyebilirim

    YanıtlaSil
  4. ANNENE SIHATLEN ÖRTSÜN...CANIM ELLERİNE SAĞLIK SIKI TAKİPLERİMİN ARASINDASIN ZEVKLE İÜYEYİM ZATEN...İĞNE OYASI HARİKA VEASİL BİR İŞTİR SENDE ÇOK GÜZEL İŞİNİ KONUŞTURUYORSUN....SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınız için tşkler