hoşgeldiniz bloğuma

4 Şubat 2014 Salı

tığ işi bebek yeleği anlatımlı

slmm arkadaşlar herkese hayırlı güzel bi gün diliyorum ben bu sıralar fazla bi paylaşımda bulunamadım cünkü cocuklar evde ve istekleri hiç bitmiyor bilirsiniz neyse bu gün sizlere gecen sene emekbahcemizde yaptığımız tığ işi bebek yeleğini anlatmak istedim acıklamayı ben yapmıştım ve arkadaşlarla örmüştük cok harika bi yelek özellikle kız bebeklere pembe renkte örülürse inanın harika oluyor ben beyaz renkle ördüm ve lif ipiyle örmüştüm harika olmuştu yumuşacık oldu sizlerede tavsiye ederim yapmak isteyen olursa hadi bakalım resimler gelsinnn 


















 inş yardımcı olabilmişimdir yapmak isteyenlere kolay gelsinn

31 yorum:

  1. Yelek çok sevimli, bir de beyaz olunca... Elinize sağlık. Not: Açıklama için teşekkürler, kesinlikle faydalanacağım, gayet anlaşılır bir şekilde anlatmışsınız..

    YanıtlaSil
  2. tşkler beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok şirin olmuş açıklamalar da çok iyi yeni başlayanların da çok işine yarayacak . sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım beğenmenize cok sevindim inş faydalı olur dediğiniz gibi yeni başlayan arkadaşlara

      Sil
  4. Çok güzel olmuş canım benim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel de anlatmışın yapacağım zaman kesin sendeyim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım benim beğenmene sevindim

      Sil
  6. merhabalar...ben sizlere geliyorum
    bayiliyorum yaptiginiz islere
    cok temiz calisiyorsunuz...
    dantel gibi olmus:)bayildim
    gonlunuze saglik

    YanıtlaSil
  7. cok tşkler beğenmeneze cok sevindim

    YanıtlaSil
  8. Tığ işini sevemedim çok şık emeğine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. bende tığ işini daha cok severim tşkler beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık tığ işi bana daha kolay ve zevkli geliyor bu yelek harika olmuş iki yeni ip almıştım nerede kullanacağım belli oldu.
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım beğenmene cok sevindim takıldığın yer olursa mesaj bırak anlatırım

      Sil
  11. Ellerine sağlık çok güzel olmuş,selamlar..

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık arkadasım ne şirin ne güzellll

    YanıtlaSil
  13. cok tşkler hemen geliyorum

    YanıtlaSil
  14. çok cici bir yelek olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. cok tşkler beğenmene sevindim

    YanıtlaSil
  16. yelek harika örmeye başladım bile teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  17. ben tşk ederim canım hoş geldin kolay gelsin umarım cabucak bitirirsin

    YanıtlaSil
  18. Ziyaretine memnun oldum mevlüdeciğim sevgiyle sağlıcakla kal..!

    YanıtlaSil
  19. Kaç adet lif ipi gitti bu modele

    YanıtlaSil
  20. Kaç adet lif ipi gitti bu modele

    YanıtlaSil
  21. ben birtane ip kullandım azıcıkta kenar tığlamaya ikinci ipe başladım ama siz biraz büyük yapmak isterseniz bir buçuk lif ipi yeter

    YanıtlaSil
  22. Yelek cok hos basladim ama kol dar oldu galiba kolu kac kutucukla bitirdiniz yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  23. Yelek cok hos basladim ama kol dar oldu galiba kolu kac kutucukla bitirdiniz yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. YouTube kanali niz varmı

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınız için tşkler