hoşgeldiniz bloğuma

11 Mart 2013 Pazartesi

kilim desenli patik



slm arkadaşlar herkese güzel bir hafta diliyorum benim haftam iyi başladı ve ben halk eğitim kursuna başladım iğne oyası ve telkırmaya inş güzel şeyler cıkarırım ve sizlerle paylaşırım cok güzel bir ortam var ben cok beğendim vee gelelim bu günkü postumuza ayy biliyorum artık size gına geldi patik görmekten ama napıyım patik örmeyi cok seviyorum ve bu sıralar patiğe takmış durumdayım neyse beni idare edin biraz olurmu yakın bi zamanda daha güzel şeyler eklerim inş ALLAH nasip ederse tabiki bu patiğide http://emekbahcemiz.turcforumpro.com/ etkilik olarak yaptık sevgili arkadaşım umutkuşum sedam ekledi ve bizlere anlattı ona cokk tşkler ediyorum sayesinde güzel bir patiğim oldu

15 yorum:

  1. ellerine sağlık mevlüdem iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım kurs çalışmaların hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler ablacım inş güzel olucak tel kırma yapıyorum daha denemelerdeyim başarabildim inş sizlere resimliyeceğim bir gün

      Sil
  3. Kursa başlamışsın,hayırlı olsun.Kendi adıma söyleyecek olursam ,bana patiklerinden gına gelmedi..Hepsi gibi buda çok güzel olmuş iyi günlerde kullan,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. cok tşkler canım beğenmene cok sevindim harika işler cıkıyor kursta cok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. bir birinden güzel patikler örmüşsunuz elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. kursun hayırlı olsun cnm.patikler de harika ..ellerine gözlerine sağlık,patik örmeyi ben de çok severim.ama seninkiler harika işçilikli emekli yani.bayılıyorum modellerine.uğrayamadığın zamanlar için hiç kusura bakmam cnm merak etme.bazen ben de yoğunluktan gezemiyorum arkadasları.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. cok tşkler mor menekşem beğenmene sevindim canım cok tşkler kursum inş güzel olucak ve harika şeyler paylaşcam sizlerle bekleyin anacım cok güzel şeyler yapıcam inş

    YanıtlaSil
  8. canım eline sağlık harika olmuş yıldızlı pekiyi:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler bende size geldim sizin işlerinizde cok güzeller

      Sil
  10. canım ellerine saglık harika olmuş maşallah hayırlı olsun ne güzel igne oyası kursuna başlamışsın kolay geldin canımmm

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınız için tşkler