hoşgeldiniz bloğuma

27 Ocak 2013 Pazar

bebek patiği




slm arkadaşlar herkese hayırlı haftalar diliyorum bu haftamız cok yoğundu okullar tatil oldu bazı işlerim vardı bir süredirde bloğumla ilgilenemiyordum neyse yoğunluğu atlattık ve oğlum 6.sınıfta karnesi geldi vede takdir almış maşallah kuzucuma cok sevindim bakalım inş hayatı boyunca hep başarılı olur RABBİM tüm evlatlarımızın kaderini güzel yazsın ayyy cokmu konuştum ne neyse gelelim postumuza bu patiği yine benim güzel forumum http://emekbahcemiz.turcforumpro.com/ umutkuşum sedamın anlatımları ile ördük nasıl cok şeker deilmi sizlerde yapmak öğrenmek aramıza katılmak isterseniz buyrun bakallım hepinizi bekliyorum şimdi bu ipimden biraz daha var bayağ var biraz derken onuda kücük bir bebek yeleği örcem inş takım olsun istiyorum

14 yorum:

  1. emklerinze sağlık harika olmuş aradım bulamadım,forumda açıklama linkini verirmisin,selmlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım emekbahcemiz taşındı canım yeni yere üyeliğin varmıydı ben link vereyim bak bi sonrasında patiğin yapımını görürsün

      http://emekbahcemiz.turcforumpro.com/

      Sil
  2. Çok ciciler,ellerine sağlık.Oğlunu tebrik eder başarılarının devamını dilerim.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım beğenmene sevindim inş canım ömrü boyunca başarılı olsun

      Sil
  3. ayyy,çok şirinler,bayıldım,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ekrandan uzanıp almak istedim o kadar şekerler.
    kime nasipse sağlıklı giysin:)

    YanıtlaSil
  5. cok tşkler canım evet cokk şeker oldu

    YanıtlaSil
  6. Ay çok cici bu patikler.ellerinize sağlık.oğlunuzu da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. cok tşkler feyza hanım beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil
  8. cnm ne zamandır uğrayamamıştım sana çok özür...çok şirinler...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. estf canım bazen öyle yoğun oluyoruzki bende gezemiyorum bloğer arkadaşlarım beğenmene sevindim canım tşkler

    YanıtlaSil
  10. canım oğluşunun başarısı daim olsun..pATİKLER ÇOK ŞEKER elerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  11. cok tşkler canım inş böle devam eder

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınız için tşkler