hoşgeldiniz bloğuma

5 Ağustos 2014 Salı

sipariş üzerine yaptığım havlu kenarları






herkese hayırlı geceler sevgili izleyenlerim bugünlerde cok yoğunum vede elimden iş cıkmaz oldu mutlu bi haber vereyim kardeşim evleniyor düğünümüz var bizdede tabiki tatlı bi telaş var o yüzden pek evde kalmıyor annemlerdeyim sürekli neyse gelelim örneklerimize bu havludan ben yaptım bir tane ama bazı sebeplerden yayınlamadım elimde görüp beğenen bi arkadaşım sipariş üzerine tekrar yaptırdı vede birde tığ ile dantel olarak yaptırdı sahipleri güle güle kullansın eee sizce nasıl olmuşş hanımlarrr:)))))

11 yorum:

  1. Canim sayfama ugramissin pek mutlu oldum, hemen geldim, oradan cevap yazmistim zaten buradanda yazayim istedim, canim ellerine saglik seni pek begenerek takip ediyorum, cunku masallah diyorum her yaptigin is ayri guzel....
    Hele su igne oyasi havluya hepten hayran oldum, melesef her isi becerdimde bir igne oyasina merak salmadim, o yuzden hep imrenirim yapana,, ellerin dert gormein pek bir harika olmus...
    Gule gule kullansin kime nasip olduysa,,
    Ayrica kardesinede mutluluklar diliyorum, omer boyu sevgiyle bir yastikta kocasinlar;)))
    Sizlerede telasli gunlerinizde kolayliklar diliyorum, sevgiler canimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tşkler canım düğün telaşını atlattık cok şükür bayağ yorucuydu

      Sil
  2. Ü yerine e olmus cok guldum, sanki omer mutlu olsun demisim gibi, kardesinin adini bilmiyorum ama yanlisligi duzelteyim ömür boyu mutluluklar diliyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım öyle olmuş cok tşkler ALLAH mutluluklarını daim etsin inş

      Sil
  3. Güzel günlerde kullanılması dileğiyle canım eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık :)Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. cok tşkler canım hemen geliyorum:)))

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınız için tşkler